BALIKESİR SINDIRGI İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Destek Hizmetler Şube Müdürlüğü

   
Destek Hizmetler Şube Müdürlüğü

       Birimin Görevleri (Taşımalı Eğitim Bürosu)

 Taşımalı eğitim planlamalarını çalışmalarını koordine etmek

 Taşımalı eğitim İlçe Planlama Raporlarını ve EK-1 bilgilerini takip etmek

 Taşımalı eğitim ile ilgili İlçe Değerlendirme Komisyonu iş ve işlemleri

 Taşımalı öğrencilerin taşıma ve yemek ihalelerinin zamanında yapılmasını sağlamak

 İhale Sonuçlarının taşımalı eğitim modülüne sağlıkla olarak girilmesi

 Taşımalı modüle aylık taşıma ve yemek puantaj girişlerinin sağlıklı yapılmasını sağlamak

 Bakanlığımızca gönderilen taşıma ve yemek ödeneklerinin yüklenicilere ödenmesini sağlamak

 Araç ve sürücü değişikliklerini kontrol etmek

 Ek İhale, iş artışı, iş eksilişi veya bilgi değişiklikleri ile ilgili iş ve işlemler

 

Birimin Görevleri (Bütçe ve Taşınır Mal Hizmetleri Bürosu)

  • İçemiz dahilindeki İlkokul, Ortaokul ve Anaokulların  Donatım (Okul Mefruşatı), alımı ile ilgili işlemleri yürütmek.
  • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün Posta pulu, Telefon, İnternet, (ADSL) Elektrik, Doğalgaz ve Su ödemeleri ile ilgili işlemleri yürütmek ve  bedellerini ilgili harcama kaleminden ödemek.
  • Müdürlüğümüzde kullanılan araçların Akaryakıt Alımı ihalesi, Tamir bakım ve onarım vb. işlemlerinin takibini yapmak.
  • Resmi Mühürler ile ilgili yazışmaların takibi.
  • Harcama Birimince satın alınan ve Bakanlığımız Eğitim Araçları ve Donatım Dairesi Başkanlığınca tahsisi yapılan taşınırları Taşınır Mal Yönetmeliğinin 6. maddesine göre (Teslim  alarak,   Depolanması, korunması, muhafaza edilmesi  ve tüketime veya kullanıma verilmesi uygun görülen taşınırları ilgililere teslim etmek vb.) işlemlerini yapmak.
  • İlçemiz dahilindeki okul ve kurumların taşınırlarının konsolidelerini yaparak yıl sonu muhasebe  il denkliğini sağlayarak  konsolide raporlarını hazırlamak  ve yıl sonu kapanış işlemlerini  yapmak.
  • İlçemiz dahilindeki okul ve kurumların DÖSE İşlemlerinin Bakanlığımız Destek Hizmetleri Genel Müdürlüğü ile yazışmalarını yapmak. 
  • Birimin Görevleri (Muhasebe Bürosu)

    • 4/C personel maaşları, e-bildirgelerinin SGK’ya bildirimi, işe giriş ve çıkış işlemleri
    • TYÇP personel maaşları, e-bildirgelerinin SGK’ya bildirimi, işe giriş ve çıkış işlemleri
    • Stajyer öğrenci maaşları
    • Öğretmenevi yemek bedeli ödeme işlemleri
    • Belediyeden geçen işçilerin maaşlarını hazırlamak, e-bildirgelerinin SGK’ya bildirimi, işe giriş ve çıkış işlemleri
    • Belediyeden geçen işçilerin doğum, ölüm ve evlenme yardımı, kıdem tazminatı, izin ücreti ödemelerini yapmak
    • Belediye işçilerine ait ikramiye ve ilave tediye ödemelerini yapmak
    • 4/C, işçi, Milli Eğitim Müdürlüğü kadrolu personeli geçici görev ve sürekli görev yolluğu ödemelerini yapmak
    • Milli Eğitim Müdürlüğü personeli (4/C, işçi, memur ) icra yazışmalarını ve icra kesintilerini yapmak
    • Milli Eğitim Müdürlüğü banka sözleşmeleri ile ilgili iş ve işlemler
    • Mahkeme masraflarının hazırlanarak ilgililere ödenmesi
    • Milli Eğitim müdürlüğü ve maarif müfettişleri maaşları, kesenek primlerinin SGK’ya aktarımı, işten ayrılış ve başlayış bildirimleri
    • İlçe Milli Eğitim müdürlüğü personeli ek ders ücretlerinin ödenmesi
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü personeli sınav, hizmetiçi eğitim seminer ve diğer özlük hakları ( doğum, ölüm vb…) ile ilgili ödemelerini yapmak
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü personeli ve maarif müfettişlerinin personel nakil bildirimlerini hazırlamak.
    • Ödenek takibinin yapılması.
    • Tüm okul ve kurum personeline ait icra yazışmalarının yapılması
    • Muhasebe ile ilgili yazışma ve görüş yazılarının takibi
    • Yurtdışında görevli personele ait tedavi giderleri ve yurtdışı geçici görev yolluklarının ödenmesi

Akhisar Cad. Sındırgı Hükümet Konağı Kat 3 P.K. 10330 Sındırgı / BALIKESİR - 0(266) 516 10 65

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.